Gratis verzenden en retourneren bij een orderwaarde vanaf EU 200,- binnen Nederland.
Bij orders onder de EU 200,- rekenen wij EU 6,75 (incl. 21% BTW) verzendkosten.
Pakketten worden bezorgd in een speciale flessenverpakking.
VOORRAAD
Oaksupreme levert wijnen uit eigen voorraad, opgeslagen onder geconditioneerde omstandigheden.
Van oude wijnflessen zijn de labels en verpakkingen soms niet in perfecte staat. Labels kunnen zijn gescheurd of verwrongen en sommige flessen hebben niet hun originele verpakking. Wij geven dit aan bij de beschrijving van de wijnen op de website. Als u vragen hebt over de conditie van oude flessen en verpakkingen neemt u dan contact met ons op via ons contactformulier.
VERZENDING
Producten besteld? Wij doen ons uiterste best om artikelen dezelfde dag of binnen maximaal 1 à 2 werkdagen te versturen.
LEVERING MET POSTNL
Onze pakketten worden geleverd door PostNL. Nadat Oaksupreme het pakket aan PostNL heeft overgedragen levert PostNL uw pakket de volgende dag af, ook op zaterdag. Pakketten die op zaterdag zijn overgedragen aan PostNL worden op dinsdag bezorgt. Als u niet thuis bent zal PostNL het pakket op een andere dag nogmaals aanbieden.
Als aflevering aan de deur niet lukt kunt u uw pakket bij het postkantoor ophalen. Dit kan tot 3 weken na dat de pakketbezorger het pakketje heeft afgeleverd op het postkantoor. Als u wilt dat uw pakket na de eerste mislukte aflevering alsnog op het postkantoor wordt bezorgd, kunt u het bezorgadres wijzigen via de PostNL website.
PAKKET VERMIST OF BESCHADIGD?
Bij beschadiging van de inhoud van het pakket dient u contact op te nemen met Oaksupreme. Wij zorgen voor verdere afhandeling met PostNL. U krijgt uw geld teruggestort of de goederen worden herleverd. Let wel op dat u de schade meld binnen de wettelijke zichttermijn.
PAKKET VERMIST?
Wij willen u vragen om het volgende te controleren:
- Heeft u bij de buren gevraagd? Mogelijk hebben uw buren het pakket in ontvangst genomen.
- Heeft u bij verschillende PostNL postkantoren en afhaalpunten gecontroleerd of ze uw pakket hebben ontvangen? Het komt voor dat uw pakket bij een ander postkantoor is bezorgd dan uw reguliere ophaalpunt.
Als het pakket na controle nog steeds is vermist kunt u contact opnemen met Oaksupreme via info@Oaksupreme.nl of het contactformulier.